Sama grafika loga twojredaktor.pl
Co możemy dla Ciebie zrobić?

FAQ


Gwarancje

Ponieważ nasz system gwarantuje otrzymanie zlecenia w ustalonym czasie i zakresie. Wszelkie wpłaty nie trafiają na indywidualne konta redaktorów, lecz do naszego systemu. Płatności realizowane są poprzez platformę DotPay, także mamy 100% gwarancję poprawnego przetworzenia płatności. Innymi słowy nie ma możliwości, że “pieniądze zginęły” lub “nie doszły”. Gwarantuje to, że otrzymają Państwo zamówione opracowanie. Mogą Państwo również podglądnąć realne oceny konkretnego redaktora, aby upewnić się, że będzie właściwą osobę do powierzenia przygotowania opracowania. Dodatkowo całość komunikacji podczas realizacji zlecenia jest szyfrowana i poufna, co oznacza, że żadne informacje nie będą publiczne, a redaktor nie będzie znał Państwa danych personalnych lub numeru konta - nie jest to potrzebne do realizacji zamówienia.
Tak, na pewno. Po pierwsze dokonują Państwo płatności przez jeden z największych systemów płatności online w Polsce - DotPay, daje to gwarancję szybkiego zaksięgowania i przepływu płatności. Od nas nie usłyszą Państwo, że “wpłata nie doszła” - po prostu technicznie nie ma takiej możliwości, pieniądze giną, ale w innych firmach, nie naszej ;) Następnie zaksięgowana wpłata umożliwia rozpoczęcie realizacji zlecenia. Redaktor wie za ile stron została dokonana płatności, tym samym po konsultacji z Państwem przystępuje do realizacji. Po ukończeniu danej części będą Państwo proszeni o dokonanie kolejnej wpłaty i tak do końca realizacji zamówionego materiału.
Tak, oczywiście, mamy możliwość sprawdzenia zamówionego opracowania w największym polskim systemie antyplagiatowym plagiat.pl. Sprawdzenie umożliwi jednoznacznie potwierdzić jakość przygotowanego zlecenia.
Tak, zarówno cały proces logowania, korzystania z panelu Klienta jak i dokonywanie płatności zaszyfrowane jest za pomocą certyfikatu SSL. Gwarantuje to bezpieczeństwo.
Tak, oczywiście. Redaktorzy nie znają Państwa danych, analogicznie Państwo znają jedynie nick Redaktora. Jest to wystarczające do pełnego zrealizowania zlecenia.

Składanie Zamówienia:

Zamówienie opracowania należy złożyć poprzez formularz zamówienie dostępny na stronie internetowej. Prosimy o podanie jak największej ilości szczegółów o zleceniu. Dobrze opisane zlecenie pozwoli szybko przygotować naszym redaktorom ofertę dla Państwa. Przyspieszy to również proces rozpoczęcia realizacji ponieważ wszystko zostanie z Państwem sprawniej ustalone :) Np. w załącznikach warto podać wytyczne edytorskie oraz plan pracy, sugerowaną bibliografię etc.
Platforma TwójRedaktor.pl udostępnia bezpośredni kontakt z redaktorem, za pomocą dedykowane czatu, umożliwiającego przesyłanie uwag oraz załączników odnośnie realizowanego zlecenia.
System funkcjonuje 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Dostępność poszczególnych redaktorów jest do indywidualnego ustalenia podczas rozpoczęcia realizacji zlecenia. Redaktorzy zawsze dostosowują się do Państwa, będą regularnie informować o postępach w realizacji zlecenia oraz szybko reagować na zadane pytania lub inne kwestie.
Tak, oczywiście. Redaktor zobowiązany jest do wykonania opłaconej części zlecenia. Jeżeli będą chcieli Państwo przerwać realizację po wykonaniu już opłaconej częsci prosimy o poinformowanie redaktora i administrację.
Zlecenie będzie do ściągnięcia bezpośrednio z Twojego konta Klienta, w formie pliku .doc lub .docx. Oczywiście istnieje możliwość przesłanie w dowolnym innym wybranym formacie. <
Nr telefonu pozwoli wysyłać do Państwa darmowe powiadomienia SMS o najważniejszych statusach zlecenia, np. o tym, że dodali Państwo poprawnie zlecenie do systemu lub zostało przygotowane i jest gotowe do ściągnięcia.

Płatności:

Dla Twojej wygody udostępniamy system obsługi płatności - DotPay, dzięki niemu można dokonywać wpłat 24h/7 dni w tygodniu, co oznacza że możesz rozpocząć realizację swojego zlecenia o każdej porze dnia i nocy. Nigdy nie powiemy, że "czekamy na przelew" i rozpoczniemy dopiero za 2 dni...
Tak i to domyślnie! Każde zlecenie rozbijane jest na możliwie maksymalną liczbę rat - 4. Wszystko zależy od ilości stron oraz terminu realizacji. Dla przykładu, opracowanie 100 stronicowe z terminem realizacji 40 dni, zostanie rozłożone na równe 4 raty, gdzie każda powinna zostać zrealizowana w 10 dni. W Państwa obowiązku leży opłacanie rat na czas, tak aby Redaktor miał pewność, że część którą będzie pisał jest już opłacona. Nie ma jednak problemu, jeżeli chcą Państwa na jakiś czas zawiesić realizację, mogą dokonać wpłaty z opóźnieniem np. 10 dni, co automatycznie przesunie termin realizacji. Wszelkie tego typu sytuacje ustalamy indywidualnie z Redaktorem realizującym zlecenie.
Nie, raty są udostępnione w modelu RRSO 0%, co oznacza, że nie dopłacają Państwo na nie nawet 1PLN. Całość kwoty za zlecenie jest po prostu dzielona na adekwatną ilość rat.

Rabaty:

Tak, udzielamy dwa rodzaje rabatu:
- rabat dla stałych Klientów, w zależności od ilości opłaconych stron - rabat dla Klientów którzy polecają naszą platformę innym znajomym, oraz rabat dla nowych Klientów z polecenia <