Spis treści:
Powyższa praca magisterska porusza jeden z aktualniejszych tematów, z jakim jest związany współczesny marketing, mianowicie nieuczciwej konkurencji w Internecie. Opracowanie składa się z trzech rozdziałów, w których opisano między innymi takie zagadnienia, jak czyn nieuczciwej konkurencji w Internecie, zachowania będące przejawem nieuczciwej konkurencji w sieci, a także systematyka i podział nieuczciwych praktyk rynkowych. Odrębny rozdział poświęcono aspektowi reklamy i jej analizie z punktu widzenia prawa karnego.
Uzupełnij formularz kontaktowy. Przygotowane przez
nas oferty nie zobowiązują Cię do wpłaty.
Usiądź wygodnie i zrelaksuj się. Redaktorzy sami zgłoszą się do Ciebie
Skonsultuj swoje zamówienie z wybranymi redaktorami.
Ustal cenę, termin oraz aspekty merytoryczne opracowania.
Po podjęciu decyzji który redaktor spełnia wszelkie
Twoje wymagania, po prostu przydziel mu zlecenie.
Opłać pierwszą część zlecenia w wygodny i bezpieczny sposób dzięki płatnościom online.
Redaktor będzie kontaktował się z Tobą w każdej istotnej dla realizacji sprawie. Dzięki naszej
platformie możecie być w stałym kontakcie praktycznie całą dobę.
Zapoznaj się z przesłanym zleceniem, możesz zgłosić ew. poprawki lub od razu przejść do realizacji kolejnej
części zlecenia. Sam ustalasz terminy i decydujesz jak ma przebiegać realizacja.