Spis treści:
Wyżej zaprezentowana praca licencjacka z dziedziny marketing dotyczy roli komunikacji w kierowaniu organizacją. Rozprawa naukowa składa się z trzech zasadniczych rozdziałów, w których przybliżono czytelnikowi między innymi takie kwestie jak podstawowe poziomy komunikacji społecznej, komunikacja i jej znaczenie w teorii C.I. Barnarda, ujęcie komunikacji w teorii stworzonej przez H. Mintzberga, a także komunikacja pionowa oraz pozioma w organizacji. Oddzielny rozdział został poświęcony roli komunikacji w procesie kierowania organizacją. Podobnie jak inne prace licencjackie z marketingu powyższe opracowanie zawiera także wstęp, zakończenie oraz bibliografię.
Uzupełnij formularz kontaktowy. Przygotowane przez
nas oferty nie zobowiązują Cię do wpłaty.
Usiądź wygodnie i zrelaksuj się. Redaktorzy sami zgłoszą się do Ciebie
Skonsultuj swoje zamówienie z wybranymi redaktorami.
Ustal cenę, termin oraz aspekty merytoryczne opracowania.
Po podjęciu decyzji który redaktor spełnia wszelkie
Twoje wymagania, po prostu przydziel mu zlecenie.
Opłać pierwszą część zlecenia w wygodny i bezpieczny sposób dzięki płatnościom online.
Redaktor będzie kontaktował się z Tobą w każdej istotnej dla realizacji sprawie. Dzięki naszej
platformie możecie być w stałym kontakcie praktycznie całą dobę.
Zapoznaj się z przesłanym zleceniem, możesz zgłosić ew. poprawki lub od razu przejść do realizacji kolejnej
części zlecenia. Sam ustalasz terminy i decydujesz jak ma przebiegać realizacja.