Spis treści:
Wyżej zaprezentowana praca licencjacka z dziedziny marketing dotyczy roli komunikacji w kierowaniu organizacją. Rozprawa naukowa składa się z trzech zasadniczych rozdziałów, w których przybliżono czytelnikowi między innymi takie kwestie jak podstawowe poziomy komunikacji społecznej, komunikacja i jej znaczenie w teorii C.I. Barnarda, ujęcie komunikacji w teorii stworzonej przez H. Mintzberga, a także komunikacja pionowa oraz pozioma w organizacji. Oddzielny rozdział został poświęcony roli komunikacji w procesie kierowania organizacją. Podobnie jak inne prace licencjackie z marketingu powyższe opracowanie zawiera także wstęp, zakończenie oraz bibliografię.
Jak to działa?
01
Złóż zamówienie
Uzupełnij formularz kontaktowy. Przygotowane przez
nas oferty nie zobowiązują Cię do wpłaty.
02
Poczekaj na oferty redaktorów
Usiądź wygodnie i zrelaksuj się. Redaktorzy sami zgłoszą się do Ciebie
03
Omów szczegóły zlecenie
Skonsultuj swoje zamówienie z wybranymi redaktorami.
Ustal cenę, termin oraz aspekty merytoryczne opracowania.
04
Wybierz redaktora
Po podjęciu decyzji który redaktor spełnia wszelkie
Twoje wymagania, po prostu przydziel mu zlecenie.
05
Ratalna płatność Online
Opłać pierwszą część zlecenia w wygodny i bezpieczny sposób dzięki płatnościom online.
06
Poczekaj na realizację
Redaktor będzie kontaktował się z Tobą w każdej istotnej dla realizacji sprawie. Dzięki naszej
platformie możecie być w stałym kontakcie praktycznie całą dobę.
07
Odbierz gotowe opracowanie
Zapoznaj się z przesłanym zleceniem, możesz zgłosić ew. poprawki lub od razu przejść do realizacji kolejnej
części zlecenia. Sam ustalasz terminy i decydujesz jak ma przebiegać realizacja.