Opis:
Pracę może rozpoczynać część dotycząca istoty oraz znaczenia reklamy w gospodarce rynkowej. Warto tutaj przytoczyć definicję reklamy, jej cele, zadania, środki oraz narzędzia. Drugi rozdział może koncentrować się na badaniach marketingowych. Opisywać reklamę w kontekście wspomnianych badań. Tłumaczyć specyfikę badań bazujących na wykorzystaniu kwestionariusza, ich metodologię oraz wady pytań kwestionariuszowych. Ostatnia część pracy może skupiać się na skuteczności i efektywności reklamy. Przedstawiać strategię reklamową, wybrane metody badania skuteczności oraz efektywności reklamy. Sposoby i procedury badania stopnia dotarcia środków reklamy do świadomości adresatów.
Uzupełnij formularz kontaktowy. Przygotowane przez
nas oferty nie zobowiązują Cię do wpłaty.
Usiądź wygodnie i zrelaksuj się. Redaktorzy sami zgłoszą się do Ciebie
Skonsultuj swoje zamówienie z wybranymi redaktorami.
Ustal cenę, termin oraz aspekty merytoryczne opracowania.
Po podjęciu decyzji który redaktor spełnia wszelkie
Twoje wymagania, po prostu przydziel mu zlecenie.
Opłać pierwszą część zlecenia w wygodny i bezpieczny sposób dzięki płatnościom online.
Redaktor będzie kontaktował się z Tobą w każdej istotnej dla realizacji sprawie. Dzięki naszej
platformie możecie być w stałym kontakcie praktycznie całą dobę.
Zapoznaj się z przesłanym zleceniem, możesz zgłosić ew. poprawki lub od razu przejść do realizacji kolejnej
części zlecenia. Sam ustalasz terminy i decydujesz jak ma przebiegać realizacja.