Opis:
Pierwszy rozdział pracy może opisywać genezę i historię reklamy. Zawierać jej definicję oraz uwypuklić różnice między reklamą komercyjną, a społeczną. W następnej części można opisać reklamę społeczną w mediach – jej cele, nośniki oraz ich skuteczność. Kolejny rozdział opracowania powinien skupiać się na perswazji w reklamie społecznej, czyli emocjach i sugestiach, centralnej oraz peryferycznej strategii perswazji. Warto zakończyć pracę opisem kilku przykładów znanych kampanii społecznych prowadzonych w polskich mediach.
Uzupełnij formularz kontaktowy. Przygotowane przez
nas oferty nie zobowiązują Cię do wpłaty.
Usiądź wygodnie i zrelaksuj się. Redaktorzy sami zgłoszą się do Ciebie
Skonsultuj swoje zamówienie z wybranymi redaktorami.
Ustal cenę, termin oraz aspekty merytoryczne opracowania.
Po podjęciu decyzji który redaktor spełnia wszelkie
Twoje wymagania, po prostu przydziel mu zlecenie.
Opłać pierwszą część zlecenia w wygodny i bezpieczny sposób dzięki płatnościom online.
Redaktor będzie kontaktował się z Tobą w każdej istotnej dla realizacji sprawie. Dzięki naszej
platformie możecie być w stałym kontakcie praktycznie całą dobę.
Zapoznaj się z przesłanym zleceniem, możesz zgłosić ew. poprawki lub od razu przejść do realizacji kolejnej
części zlecenia. Sam ustalasz terminy i decydujesz jak ma przebiegać realizacja.