Opis:
Pierwsza część pracy może opisywać zagadnienia związane z istotą oraz rolą planu marketingowego w rozwoju firmy. Wyjaśniać pojęcie planu marketingowego. Opisywać jego strukturę i rolę w działalności firmy. Kolejny rozdział może koncentrować się na kwestiach związanych z wdrażaniem planu marketingowego w przedsiębiorstwie. Przedstawiać etapy planowania rozwoju firmy, wdrażania owego planu oraz rezultaty takiego działania. W ostatniej części warto skupić się na aspektach rozwoju firmy handlowo – usługowej. Zaprezentować jej charakterystykę oraz proces planowania jej rozwoju. Przedstawić sposób wprowadzania strategii rozwoju firmy handlowo – usługowej oraz analizę wyników kontroli wykonania tego planu.
Jak to działa?
01
Złóż zamówienie
Uzupełnij formularz kontaktowy. Przygotowane przez
nas oferty nie zobowiązują Cię do wpłaty.
02
Poczekaj na oferty redaktorów
Usiądź wygodnie i zrelaksuj się. Redaktorzy sami zgłoszą się do Ciebie
03
Omów szczegóły zlecenie
Skonsultuj swoje zamówienie z wybranymi redaktorami.
Ustal cenę, termin oraz aspekty merytoryczne opracowania.
04
Wybierz redaktora
Po podjęciu decyzji który redaktor spełnia wszelkie
Twoje wymagania, po prostu przydziel mu zlecenie.
05
Ratalna płatność Online
Opłać pierwszą część zlecenia w wygodny i bezpieczny sposób dzięki płatnościom online.
06
Poczekaj na realizację
Redaktor będzie kontaktował się z Tobą w każdej istotnej dla realizacji sprawie. Dzięki naszej
platformie możecie być w stałym kontakcie praktycznie całą dobę.
07
Odbierz gotowe opracowanie
Zapoznaj się z przesłanym zleceniem, możesz zgłosić ew. poprawki lub od razu przejść do realizacji kolejnej
części zlecenia. Sam ustalasz terminy i decydujesz jak ma przebiegać realizacja.