Opis:
Pierwsza część pracy może opisywać zagadnienia związane z istotą oraz rolą planu marketingowego w rozwoju firmy. Wyjaśniać pojęcie planu marketingowego. Opisywać jego strukturę i rolę w działalności firmy. Kolejny rozdział może koncentrować się na kwestiach związanych z wdrażaniem planu marketingowego w przedsiębiorstwie. Przedstawiać etapy planowania rozwoju firmy, wdrażania owego planu oraz rezultaty takiego działania. W ostatniej części warto skupić się na aspektach rozwoju firmy handlowo – usługowej. Zaprezentować jej charakterystykę oraz proces planowania jej rozwoju. Przedstawić sposób wprowadzania strategii rozwoju firmy handlowo – usługowej oraz analizę wyników kontroli wykonania tego planu.
Uzupełnij formularz kontaktowy. Przygotowane przez
nas oferty nie zobowiązują Cię do wpłaty.
Usiądź wygodnie i zrelaksuj się. Redaktorzy sami zgłoszą się do Ciebie
Skonsultuj swoje zamówienie z wybranymi redaktorami.
Ustal cenę, termin oraz aspekty merytoryczne opracowania.
Po podjęciu decyzji który redaktor spełnia wszelkie
Twoje wymagania, po prostu przydziel mu zlecenie.
Opłać pierwszą część zlecenia w wygodny i bezpieczny sposób dzięki płatnościom online.
Redaktor będzie kontaktował się z Tobą w każdej istotnej dla realizacji sprawie. Dzięki naszej
platformie możecie być w stałym kontakcie praktycznie całą dobę.
Zapoznaj się z przesłanym zleceniem, możesz zgłosić ew. poprawki lub od razu przejść do realizacji kolejnej
części zlecenia. Sam ustalasz terminy i decydujesz jak ma przebiegać realizacja.