Opis:
Pierwszy rozdział może dotyczyć kwestii badań marketingowych w przedsiębiorstwie. Zawierać pojęcie i funkcje badań marketingowych, Przedstawiać proces badawczy, badania pierwotne oraz wtórne. Nakreślać sposób, w jaki powinno być wykonane badanie marketingowe. Drugi rozdział może uwzględniać zagadnienie badań w aspekcie planowania strategii marketingowej – analizę pozycji rynkowej przedsiębiorstwa, badania dotyczące segmentacji rynku, wybranych działów marketingu, związane z kształtowaniem nowych produktów. Ostatnia cześć pracy może dotyczyć systemu informacji marketingowej. Tłumaczyć czym on jest, jaką ma funkcję i strukturę. W jaki sposób powstaje oraz jakie korzyści płyną z takiego systemu.
Jak to działa?
01
Złóż zamówienie
Uzupełnij formularz kontaktowy. Przygotowane przez
nas oferty nie zobowiązują Cię do wpłaty.
02
Poczekaj na oferty redaktorów
Usiądź wygodnie i zrelaksuj się. Redaktorzy sami zgłoszą się do Ciebie
03
Omów szczegóły zlecenie
Skonsultuj swoje zamówienie z wybranymi redaktorami.
Ustal cenę, termin oraz aspekty merytoryczne opracowania.
04
Wybierz redaktora
Po podjęciu decyzji który redaktor spełnia wszelkie
Twoje wymagania, po prostu przydziel mu zlecenie.
05
Ratalna płatność Online
Opłać pierwszą część zlecenia w wygodny i bezpieczny sposób dzięki płatnościom online.
06
Poczekaj na realizację
Redaktor będzie kontaktował się z Tobą w każdej istotnej dla realizacji sprawie. Dzięki naszej
platformie możecie być w stałym kontakcie praktycznie całą dobę.
07
Odbierz gotowe opracowanie
Zapoznaj się z przesłanym zleceniem, możesz zgłosić ew. poprawki lub od razu przejść do realizacji kolejnej
części zlecenia. Sam ustalasz terminy i decydujesz jak ma przebiegać realizacja.