Opis:
Pierwszy rozdział może dotyczyć kwestii badań marketingowych w przedsiębiorstwie. Zawierać pojęcie i funkcje badań marketingowych, Przedstawiać proces badawczy, badania pierwotne oraz wtórne. Nakreślać sposób, w jaki powinno być wykonane badanie marketingowe. Drugi rozdział może uwzględniać zagadnienie badań w aspekcie planowania strategii marketingowej – analizę pozycji rynkowej przedsiębiorstwa, badania dotyczące segmentacji rynku, wybranych działów marketingu, związane z kształtowaniem nowych produktów. Ostatnia cześć pracy może dotyczyć systemu informacji marketingowej. Tłumaczyć czym on jest, jaką ma funkcję i strukturę. W jaki sposób powstaje oraz jakie korzyści płyną z takiego systemu.
Uzupełnij formularz kontaktowy. Przygotowane przez
nas oferty nie zobowiązują Cię do wpłaty.
Usiądź wygodnie i zrelaksuj się. Redaktorzy sami zgłoszą się do Ciebie
Skonsultuj swoje zamówienie z wybranymi redaktorami.
Ustal cenę, termin oraz aspekty merytoryczne opracowania.
Po podjęciu decyzji który redaktor spełnia wszelkie
Twoje wymagania, po prostu przydziel mu zlecenie.
Opłać pierwszą część zlecenia w wygodny i bezpieczny sposób dzięki płatnościom online.
Redaktor będzie kontaktował się z Tobą w każdej istotnej dla realizacji sprawie. Dzięki naszej
platformie możecie być w stałym kontakcie praktycznie całą dobę.
Zapoznaj się z przesłanym zleceniem, możesz zgłosić ew. poprawki lub od razu przejść do realizacji kolejnej
części zlecenia. Sam ustalasz terminy i decydujesz jak ma przebiegać realizacja.