Opis:
Pierwsza część pracy może opisywać istotę oraz mechanizm product placement – definicję, historię, prawne uwarunkowania, zalety i wady lokowania produktu jako instrumentu komunikacji marketingowej. Rozdział drugi opracowania może skupiać się na mechanizmach oddziaływania product placement. Zaprezentować jaki posiada wpływ, organizację oraz koszty działań związanych z lokowaniem produktu. Kolejna część może przybliżyć jego zastosowanie w promocji produktów, usług, działań charytatywnych, wspieraniu oraz kreowaniu wizerunku marki. Ostatni rozdział pracy może opowiadać o product placement jako reklamie oraz jego obecności w środkach masowego przekazu, filmach i innych nośnikach.
Jak to działa?
01
Złóż zamówienie
Uzupełnij formularz kontaktowy. Przygotowane przez
nas oferty nie zobowiązują Cię do wpłaty.
02
Poczekaj na oferty redaktorów
Usiądź wygodnie i zrelaksuj się. Redaktorzy sami zgłoszą się do Ciebie
03
Omów szczegóły zlecenie
Skonsultuj swoje zamówienie z wybranymi redaktorami.
Ustal cenę, termin oraz aspekty merytoryczne opracowania.
04
Wybierz redaktora
Po podjęciu decyzji który redaktor spełnia wszelkie
Twoje wymagania, po prostu przydziel mu zlecenie.
05
Ratalna płatność Online
Opłać pierwszą część zlecenia w wygodny i bezpieczny sposób dzięki płatnościom online.
06
Poczekaj na realizację
Redaktor będzie kontaktował się z Tobą w każdej istotnej dla realizacji sprawie. Dzięki naszej
platformie możecie być w stałym kontakcie praktycznie całą dobę.
07
Odbierz gotowe opracowanie
Zapoznaj się z przesłanym zleceniem, możesz zgłosić ew. poprawki lub od razu przejść do realizacji kolejnej
części zlecenia. Sam ustalasz terminy i decydujesz jak ma przebiegać realizacja.