Sama grafika loga twojredaktor.pl
Co możemy dla Ciebie zrobić?

Product placement, czyli lokowanie produktu w mediach

Opis:

  • spis treści
  • wstęp
  • rozdział I
  • rozdział II
  • rozdział III
  • rozdział IV
  • zakończenie
  • bibliografia

Pierwsza część pracy może opisywać istotę oraz mechanizm product placement – definicję, historię, prawne uwarunkowania, zalety i wady lokowania produktu jako instrumentu komunikacji marketingowej. Rozdział drugi opracowania może skupiać się na mechanizmach oddziaływania product placement. Zaprezentować jaki posiada wpływ, organizację oraz koszty działań związanych z lokowaniem produktu. Kolejna część może przybliżyć jego zastosowanie w promocji produktów, usług, działań charytatywnych, wspieraniu oraz kreowaniu wizerunku marki. Ostatni rozdział pracy może opowiadać o product placement jako reklamie oraz jego obecności w środkach masowego przekazu, filmach i innych nośnikach.

Jak to działa?

01

Złóż zamówienie

Uzupełnij formularz kontaktowy. Przygotowane przez
nas oferty nie zobowiązują Cię do wpłaty.

02

Poczekaj na oferty redaktorów

Usiądź wygodnie i zrelaksuj się. Redaktorzy sami zgłoszą się do Ciebie

03

Omów szczegóły zlecenie

Skonsultuj swoje zamówienie z wybranymi redaktorami.
Ustal cenę, termin oraz aspekty merytoryczne opracowania.

04

Wybierz redaktora

Po podjęciu decyzji który redaktor spełnia wszelkie
Twoje wymagania, po prostu przydziel mu zlecenie.

05

Ratalna płatność Online

Opłać pierwszą część zlecenia w wygodny i bezpieczny sposób dzięki płatnościom online.

06

Poczekaj na realizację

Redaktor będzie kontaktował się z Tobą w każdej istotnej dla realizacji sprawie. Dzięki naszej
platformie możecie być w stałym kontakcie praktycznie całą dobę.

07

Odbierz gotowe opracowanie

Zapoznaj się z przesłanym zleceniem, możesz zgłosić ew. poprawki lub od razu przejść do realizacji kolejnej
części zlecenia. Sam ustalasz terminy i decydujesz jak ma przebiegać realizacja.