Opis:
Pierwsza część pracy może opisywać istotę oraz mechanizm product placement – definicję, historię, prawne uwarunkowania, zalety i wady lokowania produktu jako instrumentu komunikacji marketingowej. Rozdział drugi opracowania może skupiać się na mechanizmach oddziaływania product placement. Zaprezentować jaki posiada wpływ, organizację oraz koszty działań związanych z lokowaniem produktu. Kolejna część może przybliżyć jego zastosowanie w promocji produktów, usług, działań charytatywnych, wspieraniu oraz kreowaniu wizerunku marki. Ostatni rozdział pracy może opowiadać o product placement jako reklamie oraz jego obecności w środkach masowego przekazu, filmach i innych nośnikach.
Uzupełnij formularz kontaktowy. Przygotowane przez
nas oferty nie zobowiązują Cię do wpłaty.
Usiądź wygodnie i zrelaksuj się. Redaktorzy sami zgłoszą się do Ciebie
Skonsultuj swoje zamówienie z wybranymi redaktorami.
Ustal cenę, termin oraz aspekty merytoryczne opracowania.
Po podjęciu decyzji który redaktor spełnia wszelkie
Twoje wymagania, po prostu przydziel mu zlecenie.
Opłać pierwszą część zlecenia w wygodny i bezpieczny sposób dzięki płatnościom online.
Redaktor będzie kontaktował się z Tobą w każdej istotnej dla realizacji sprawie. Dzięki naszej
platformie możecie być w stałym kontakcie praktycznie całą dobę.
Zapoznaj się z przesłanym zleceniem, możesz zgłosić ew. poprawki lub od razu przejść do realizacji kolejnej
części zlecenia. Sam ustalasz terminy i decydujesz jak ma przebiegać realizacja.